2017-08-27

Hochland Kanapkowy - serek z charakterem

Uwielbiam smaczne, pożywne i szybkie w przygotowaniu śniadania. Nowy Hochland Kanapkowy to sposób na takie rozwiązanie oraz dobry początek dnia. Dzięki niemu zwykła kanapka nabierze charakteru!
Hochland Kanapkowy - serek z charakterem
Kilka dni temu otrzymałam miłą niespodziankę, którą były nowe serki Kanapkowe Hochland. Już kolejny dzień towarzyszą mi przy śniadaniu i zachwycają kremową konsystencją oraz wyrazistością smaku, a to cenię najbardziej. Serki nie zawierają konserwantów, a w ich składzie znajdziemy naturalne składniki. Do wyboru mamy aż 6 smaków:
– śmietankowy
– z szynką
– ze szczypiorkiem
– z czosnkiem i ziołami
– z ogórkiem i koperkiem
– z prażoną cebulką
Nasze niedzielne śniadanie umilił nam serek ze szczypiorkiem. Zwykła bułka nabrała smakowitego charakteru! Śniadanie było szybkie, ale bardzo przyjemne dla naszego podniebienia:)
Hochland Kanapkowy - serek z charakterem
 Gorąco polecam Wam te serki! To naprawdę dobry wybór! 👌
Hochland Kanapkowy - serek z charakterem

15 komentarzy:

  1. Jadłam ten serek z prażoną cebulką. Bardzo dobry i niedrogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) A ten smak również trafił w moje gusta :))))

      Usuń
  2. Jeszcze wczoraj jadłam serek Hochland śmietankowy. Był bardzo dobry. Muszę kupić inne smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznie polecam! Naprawdę warto po nie sięgnąć, bo smak jest bardzo wyrazisty :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię serki :) Można wyczarować pyszne śniadanie lub kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te zdjęcia.
    Przefajny serek. Z chęcią bym się skusiła! :)
    Super! Sama bym chciała takie kanapeczki na śniadanko.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia, ja za serkami nie przepadam, ale za to moja rodzina je uwielbia :)
    https://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń