15 kwietnia 2016

Podejmij wyzwanie jabłkowej mocy z sokami z Ogrodów Sabinu

Jakiś czas temu pisałam Wam o pysznych i zdrowych sokach jabłkowych z Ogrodów Sabinu. Bardzo mi zasmakowały, dlatego postanowiłam podjąć wyzwanie jabłkowej mocy i pić je regularnie. Jaki jest tego efekt? Zapraszam do poznania raportu z mojego smacznego wyzwania :D


Soki z Ogrodów Sabinu są bezpośrednio tłoczone, nie są klarowane, nie zawierają dodatku cukru, sztucznych barwników ani konserwantów. Są pełnowartościowe i nie powstają z koncentratów. Sabinowe soki to samo zdrowie zamknięte w butelce. 


A na czym polega wyzwanie jabłkowej mocy?

2 szklanki sabinowego soku jabłkowego pijemy przez 1 miesiąc, a następnie obserwujemy efekty :)


Moje wyzwanie polegało na tym, że zaczynałam każdy dzień 1 szklanką soku jabłkowego, a drugą wypijałam tuż po treningu, aby uzupełnić utracone węglowodany oraz dostarczyć sobie dawki wartości odżywczych. Jakie zauważyłam efekty? 
  • Szklanka soku wypita na czczo działała lepiej niż kawa. Dlaczego? Ponieważ dodawała mi prawdziwej dawki zdrowej energii.
  • Mój metabolizm zdecydowanie się poprawił i przestałam odczuwać jakiekolwiek dolegliwości żołądkowe, co było dużym minusem kawy.
  • Energię czułam jeszcze długo po wypiciu soku. Byłam bardziej skoncentrowana w pracy oraz odczuwałam zdecydowanie lepsze samopoczucie przez resztę dnia.
  • Miesiąc z sokami jabłkowymi od Ogrodów Sabinu sprawił mi jeszcze większą niespodziankę dotyczącą cery, która stała się mniej problemowa, a ja wręcz promienieję :D
  • Zmęczenie treningiem szybko mijało po wypiciu szklanki soku, który błyskawicznie dostarczał mi sił i zdrowej dawki energii.

Od miesiąca do zestawu treningowego dołączam także butelkę soku i już wiem, że nadal będę kontynuować wyzwanie jabłkowej mocy.


Naprawdę warto sięgnąć po pełnowartościowe soki jabłkowe, które dzięki dużej dawce polifenoli (nieporównywalnie większej od tej zawartej w sokach klarowanych) mają silne działanie przeciwzapalne, przeciwstarzeniowe, przeciwalergiczne, a także przeciwnowotworowe. Pełnowartościowe, nieklarowane soki jabłkowe są jak cudowna miotełka, która wymiata wolne rodniki. Warto sięgać po nie dla zdrowia oraz dostarczenia sobie dużej dawki energii. Zachęcam Was także do podjęcia wyzwania jabłkowej mocy :)



Całą ofertę soków jabłkowych z Ogrodów Sabinu można poznać na stronie internetowej: 


Zapraszam także do polubienia sabinowego fan page'a na Facebooku:



10 komentarzy:

  1. Uwielbiam soki jabłkowe. Twoja opinia zachęciła mnie do ich spróboania. Gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zachęciłam do poznania sabinowych soków :) Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej i fan page'a na Facebooku - tam można uzyskać informację, gdzie zakupić soczki :D

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci tej energii i formy. Pozdrawiam Joasia :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu :* Trochę sportu i zdrowej diety może łatwo dostarczyć dobrej formy :D Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Bardzo lubię jabłka oraz soki z nich.Jestem zdecydowanie za ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdrowe soki

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące i bardzo smaczne wyzwanie :) Szacuneczek! :D

    OdpowiedzUsuń