2016-04-27

Koktajl bananowo - szpinakowy

Samo zdrowie, a do tego smaczne :D Moc żelaza, potasu, kwasu foliowego, magnezu, mnóstwa witamin i substancji odżywczych jest zamknięta w szklance z zielonym napojem. Ten koktajl pokochają nawet Ci, którzy stronią od szpinaku. Ze smakiem wypiła go nawet moja siostrzenica, która zagorzale twierdzi, że nie lubi szpinaku. Koktajl dodaje energii, jest pożywny i bardzo smakowity. Pić tylko na zdrowie :D


Ten koktajl to świetny sposób na przemycenie dzieciom zdrowej dawki energii. Tak było z moją siostrzenicą :) Po pytaniu, dlaczego ten koktajl jest zielony, powiedziałam, że to taka specjalna, zielona odmiana bananów - małe kłamstewko, ale w dobrej wierze ;) Wypiła ze smakiem. Później powiedziałam jej prawdę :D Chyba ten szpinak nie jest taki zły. Prawda? ;)

Potrzebne składniki

- 4 banany
- 2 garści szpinaku
- 3/4 szklanki wody mineralnej
- 1 limonka

Przygotowanie


Kawałki bananów i posiekane liście szpinaku przekładamy do miksera, wlewamy wodę mineralną oraz sok wyciśnięty z 1 limonki. Wszystko miksujemy dla odpowiedniego połączenia i gotowe!


Życzę smacznego! :D


17 komentarzy:

  1. Lubię takie koktajle. Coś w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne kolory, oj tak taki koktajl z chęcią bym wypiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielone koktajle bardzo polubiłam i już od dłuższego czasu tworzę różne ich wariacje smakowe. Tą ze szpinaku również uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam podobny i był przepyszny i do tego bardzo zdrowy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham te zielone szklanice zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie koktajle, szczególnie wiosną :-)

    OdpowiedzUsuń