3 grudnia 2015

Wielka księga specjałów Siostry Anastazji

Przesyłka od portalu Smaker.pl z kulinarnymi przepisami Siostry Anastazji dotarła do mnie i niezwykle mocno mnie ucieszyła :) Teraz czeka mnie lektura oraz moc smakowitych inspiracji z rozmaitymi specjałami wspaniałej autorki, łączącej w swojej kuchni to, co lubię najbardziej - pełnię smaków i niesamowitych aromatów :D


Otrzymałam Wielką księgę specjałów Siostry Anastazji, w której znaleźć można ponad 400 przepisów na różnorodne dania, od przystawek, zup i sałatek po dania główne - rybne, mięsne i warzywne. Przepisy w niej zawarte są rzetelnie i jasno opisane, co sprawia, że przeznaczone są dla każdego oraz na każdą okazję.
Strony Księgi ilustrują piękne zdjęcia potraw oraz duży i przejrzysty tekst. Cenne i przydatne są także porady autorki. Moja Księga jest jednak wyjątkowa, gdyż jej początek zdobi własnoręcznie złożony podpis autorki :)


Oprócz wielkiej Księgi Specjałów otrzymałam od Smakera przepisy na potrawy jarskie i ryby oraz przetwory i dania mięsne. Po wstępnej lekturze jestem zachwycona książkami i szczerze polecam każdemu poznanie niesamowitej kuchni Siostry Anastazji. 

A kim jest autorka?
"Siostra Anastazja ze Zgromadzenia Córek Bożej Miłości od lat łączy swoje powołanie Zakonne z zamiłowaniem do pieczenia i gotowania. Otrzymała wiele nagród, w tym Nagrodę Prezesa Międzynarodowych Targów Poznańskich. Znana jest także za granicą. Mimo wielkiego sukcesu pozostaje skromną osobą, dla której najważniejsza jest modlitwa i praca."*
* Wielka księga specjałów Siostry Anastazji - Wydawnictwo WAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz