25 września 2015

Zaczynamy Kulinarne Inspiracje Futki

    Wiele osób namawiało mnie na założenie bloga - rodzina, przyjaciele oraz moi społecznościowi znajomi - pozytywnie zakręceni w kuchni, jak i ja :) Wcześniej dzieliłam się swoimi pomysłami w gronie najbliższych oraz na kulinarnych portalach, ale teraz zaczynam nowy rozdział, w którym przedstawię swoje kulinarne inspiracje na własnym blogu.

Własny blog daje więcej możliwości, gdyż pozwala na szeroki opis potraw, wyrażenie swoich opinii, emocji, przemyśleń, a także rad. Oprócz moich twórczych przepisów, będę chciała podzielić się z Wami przepisami zarówno z tradycyjnej polskiej kuchni, jak również międzynarodowej. Uwielbiam kuchnię włoską, w szczególności pesto, które przygotowuję bardzo często z różnorodnych ziół, orzechów, serów i dodatków. Kocham także ostrą i wyrazistą kuchnię, szczególnie tajską i indyjską, z mnóstwem aromatycznych przypraw tj. cynamon, chili, imbir, czosnek czy curry. Lubię także piec wszelakie słodkości - szczególnie ciasteczka, które od czasu do czasu rozpieszczają podniebienia moich domowników. Oczywiście wszystko z umiarem...

Umiar i racjonalne żywienie - o tym także chciałabym powiedzieć kilka słów, gdyż tematyka zdrowej żywności jest mi bliska. Będę chciała zachęcić Was także do fizycznej aktywności, która sprawia, że w kuchni możemy pozwolić sobie na więcej :)

Jako psycholog chętnie odpowiem na Wasze pytania dotyczące problemów z odżywianiem, a jako pasjonat gotowania będę chciała zainspirować Was do kulinarnej przygody.

Serdecznie zapraszam do poznania moich kulinarnych inspiracji. Mam nadzieję, że Wam również spodobają się moje propozycje i zachęcę Was do ich wypróbowania :)


fot. SABO

1 komentarz: