2017-11-16

5 składników. Gotuj szybko i łatwo.

Lubicie Jamie'go Oliver'a? Ja bardzo, ale najbardziej lubię jego kulinarne propozycje :) 25 października swoją premierę miała najnowsza książka Jamie'go, która zawiera mnóstwo niesamowitych przepisów z wykorzystaniem zaledwie 5 składników. Tą książkę trzeba mieć, ponieważ zapewni nam maksimum smaku przy minimum wysiłku, szeroki wachlarz posiłków o różnej wartości odżywczej i mnóstwo fantastycznych inspiracji :)
5 składników. Gotuj szybko i łatwo.
Jamie Oliver łącząc zaledwie 5 składników, wyczarował ponad 130 przepisów, które możemy wykorzystać na co dzień i od święta. W książce znajdziemy przepisy na sałatki, pasty, jajka, kurczaka, ryby, warzywa, ryż, makarony, wołowinę i wieprzowinę, aż po desery.
5 składników. Gotuj szybko i łatwo.
W książce znajdziemy także wiele zdrowych i pożywnych przepisów na dania główne, sałatki oraz pasty, a także na wyborne słodkości. Na każdej stronie znajdziemy także tabelę wartości odżywczych, co dla mnie jest szczególnie ważne i pomocne w planowaniu całodziennego menu.
5 składników. Gotuj szybko i łatwo.
Przepisy są niezwykle proste w wykonaniu, a do ich przygotowania potrzebujemy niewielu składników, które jak podkreśla sam autor powinny być dobrej jakości, ponieważ zastosowanie tylko takich produktów pozwala odnieść sukces w kuchni. Mam wrażenie, że jest to kulinarna podróż do kreatywnego połączenia prostoty, jakości oraz smaku, a to bardzo mi się podoba :)
5 składników. Gotuj szybko i łatwo.
Gorąco polecam Wam tę kulinarną pozycję. 

Dzięki niej, bez trudu i masy składników, można wyczarować naprawdę pyszne dania

Jamie jest niesamowity! Mnie, swoimi pomysłami oczarował już dawno ;)

5 składników. Gotuj szybko i łatwo.

Życzę Wam smacznych inspiracji! :)

5 składników. Gotuj szybko i łatwo.

29 komentarzy:

  1. Ja go nie lubię, ja go uwielbiam i cenię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką książkę to ja bym mogła mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ją już gdzieś. Nigdy jeszcze nie miałam okazji czytać.
    Chętnie bym się na nią skusiła. Lubię takie nowości książkowe.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tę pozycję, bo jest pełna ciekawych inspiracji :) Buziaki :*

      Usuń
  4. Muszę się zaopatrzyć w taką książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś ostatnio mi mignęła ta książka... ostatnio pojawia się za dużo pozycji, które chciałabym mieć w swojej biblioteczce :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest naprawdę godna polecenia :) Dużo ciekawych inspiracji :)

      Usuń
  6. Uwielbiam go jego programy w tv zawsze pochłaniałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te potrawy <3 Wyglądają jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się! Muszę się jej przyjrzeć bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem fanką Jamiego, dlatego książkę też już mam i bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna książka, jak z resztą wszystkie Jamiego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. książki Jamiego zawszego świetnie inspirują :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mnie, bo lubię dobrze zjeść, zdrowo, a jednocześnie nie chcę tracić dużo czasu na przygotowanie posiłku, szczególnie w tygodniu kiedy albo śpieszę się do pracy albo po niej wracam głodna jak wilk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu kupiłam tę książkę i żałuję, że tak późno, bo już pierwszy losowo wybrany przepis mnie zainspirował. Sałatka a'la nicejska już zrobiona i zjedzona. Nigdy nie lubiłam i nie potrafiłam dobrze gotować, a te wszystkie książki "gotuj szybko", "gotuj łatwo", "kuchnia dla zapracowanych" itp. tylko obiecywały. Ta obiecuje i konsekwentnie dotrzymuje słowa. Dzięki za tego posta.

    OdpowiedzUsuń